Blogin vuosikatsaus on yhteenveto joka kuukauden suosituimmista postauksista ja samalla katsaus siihen, mitä täällä blogin puolella on tapahtunut vuonna 2019. Kiitos Sinulle, että olet löytänyt tekstien pariin. ❤️🙏

Vuosi 2019 blogikatsaus:

TAMMIKUU

Puolentoista viikon someloman jälkeen.

Vauhdikkaan syksyn jälkeen olin pitänyt 1,5 viikon someloman joulun aikaan ja se teki hyvää. Siitä alkoi vuosi 2019. Väsymyksen taustalla oli enimmäkseem alkuraskaus, sillä molempien raskauksien oireisiin on kuulunut tolkuton väsymys juuri ensimmäisinä kuukausina. Tuossa vaiheessa olin noin kolmannella-neljännellä kuulla raskaana, mutta sen pidin tammikuussa vielä omana salaisuutena somessa.

Kirjoitin unelmista blogiin Unelmakartta vuodelle 2019.

Kerroin siirtymisestäni päätoimiseksi yrittäjäksi. Ensimmäinen kuukausi päätoimisena yrittäjänä.

HELMIKUU

Hiihdin Finlandia-hiihdossa 20 km. En hiihtänyt 50 kilometriä, koska olin raskaana. Sitä vaan ei vielä tästä kuvasta näe, kun kuvakulma on oikea ja jännitän vatsaa.

Kerroin blogissa vauvauutisia kun raskaus oli edennyt hiukan yli puolen välin ja olimme käyneet rakenneultrassa. Muistan vieläkin ne fiilikset, kun kävimme Danielin kanssa yhdessä rakenneultrassa Helsingissä HUSin toimipisteessä Bulevardilla ja sieltä menimme hampparilounaalle Social Burgerjointiin. Siinä raskausnälässä hamppari maistui rakenneultran ja hyvien uutisten jälkeen erityisen maukkaalta.

Onnellisia vauvauutisia.

Suosittuja postauksia helmikuussa olivat myös Mitä kokonaisvaltainen hyvinvointi minulle merkitsee? & Millainen on tyypillinen työviikkoni yrittäjänä?

MAALISKUU